Misiunea noastră este să fim un partener de încredere pentru colaboratorii noștri, să oferim o gamă cât mai completă de produse în cel mai scurt timp.
-
Livrările pentru comenzi de peste 500 RON se fac în max. 48 ore de la lansarea comenzii, cu autoutilitarele proprii precum și prin firme specializate de curierat.
-
Produsele comercializate de Exing Construct sunt livrate în ambalajul original (legături, cutii, role) și sunt însoțite de factură fiscală.
-
Articolele care se pot livra și în cantități mai mici sunt menționate în catalogul de produse.
-
Produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ standardelor în vigoare.
-
În cazul depozitării conforme, produsele noastre își păstrează calitatea pe timp nelimitat sau până la expirare, dacă este cazul.
-
Garanția se aplică doar în cazul depozitării și utilizării corespunzătoare.
-
Certificatele de calitate și de performanță sunt emise de producător și se pot solicita de la biroul tehnic al firmei Exing Construct.
-
Prețurile în Euro sunt actualizate zilnic și se calculează la cursul BNR din ziua respectivă.
-
Condițiile generale de transport sunt aplicabile clienților noștri cu care suntem în relații contractuale.
Condiții de retur:
La livrarea produselor, Cumpărătorul are obligația de a verifica cantitatea și integritatea ambalajului, a produselor și accesoriilor acestora. În cazul sesizării unei neconformitati, Cumpărătorul trebuie să sesizeze reprezentantul de vânzări în termen de maxim. 14 zile lucrătoare de la recepționare produselor
Returul produselor după acest termen, se va efectua contra cost, la o suma reprezântând 10% din valoarea totală a produsului/produselor returnate.
Pot fi returnate următoarele produse:
-
Produsele sunt returnate cu respectarea termenului prevăzut mai sus.
-
Produsele sunt returnate în ambalajul original, accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);
-
Produsele returnate sunt la unitatea de ambalare/vânzare (pachet, rolă, cutie, sac, etc.);
-
Produsele sunt în termenul de valabilitate/garanție;
-
Produsele nu au fost personalizate la cererea Cumpărătorului sau nu au facut obiectul unei comenzi speciale;
Nerespectarea condițiilor de mai sus poate determina refuzul Vânzătorului de a accepta returnarea produselor.